Syndyk Masy Upadłości „REMA” SA w upadłości w Reszlu ul. Chrobrego 5 ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu wraz z prawem własności budynków i urządzeń stanowiących odrębny przedmiot własności, położonych w obrębie 1 miasta Reszel:
 
| 
 Lp.  | 
 Oznaczenie Nieruchomości  | 
 Powierzchnia gruntu  | 
 Powierzchnia użytkowa zabudowy  | 
 Adres / Opis  | 
 Cena wywoławcza netto (plus VAT)  | 
 Numer Księgi Wieczystej  | 
| 
 1.1  | 
 Działki nr 35/15 i 35/14  | 
 25 901 m²  | 
 8 508,14 m²  | 
 Reszel ul. Chrobrego 5. Zabudowa: hala obróbki wiórowej, hala obróbki mechanicznej, hala mechaniczna, hala montażu, hala spawalni, kuźnia, narzędziownia, magazyn wyrobów gotowych, trafostacja, podstacja transformatorowa, oczyszczalnia ścieków. Działka nr 35/14 stanowi drogi wewnętrzne.  | 
 2 890 000,00 zł  | 
 OL1K/00012713/7  | 
| 
 1.2  | 
 Działka nr 35/13  | 
 5 834 m²  | 
 968,60 m²  | 
 Reszel ul. Chrobrego 5. Zabudowa: budynek kotłowni.  | 
 Ujęte w cenie pkt 1.1  | 
 OL1K/00033069/0  | 
| 
 1.3  | 
 Działka nr 35/16  | 
 1 996 m²  | 
 211,40 m²  | 
 Reszel ul. Lipowa. Zabudowa: budynek sprężarkowni.  | 
 Ujęte w cenie pkt 1.1  | 
 OL1K/00033070/0  | 
| 
 1.4  | 
 Działka nr 35/10  | 
 577 m²  | 
 -  | 
 Reszel ul. Lipowa. Droga dojazdowa.  | 
 Ujęte w cenie pkt 1.1  | 
 OL1K/00033068/3  | 
Cena wywoławcza netto dla pozycji 1.1-1.4 wynosi: 2 890 000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) plus należny podatek VAT.
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu wraz z prawem własności budynków i urządzeń stanowiących odrębny przedmiot własności, położonych w obrębie 1 miasta Reszel:
 
| 
 Lp.  | 
 Oznaczenie Nieruchomości  | 
 Powierzchnia gruntu  | 
 Powierzchnia użytkowa zabudowy  | 
 Adres / Opis zabudowy  | 
 Cena wywoławcza netto (plus VAT)  | 
 Numer Księgi Wieczystej  | 
| 
 2.1  | 
 Działka nr 35/6  | 
 10 527 m²  | 
 6 618,40 m² (6 160 m² + 458,40 m²)  | 
 Reszel ul. Chrobrego 5. Zabudowa: budynek odlewni i stolarni oraz budynek socjalny.  | 
 1 890 000,00 zł  | 
 OL1K/00029251/2  | 
Cena wywoławcza netto dla pozycji 2.1 wynosi: 1 890 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) plus należny podatek VAT.
- Półfabrykaty, materiały, wyroby gotowe:
 
Wycenione operatem szacunkowym z dnia 04.04.2025 r. nr 5/5-T/2025. Cena wywoławcza netto: 946 987,20 zł (słownie: dziewięćset czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt siedem złotych 20/100) plus należny podatek VAT.
- Wartości niematerialne i prawne:
 
Wycenione operatem szacunkowym z dnia 25.04.2025 r. nr 5/4-T/2025. Cena wywoławcza netto: 888 786,87 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt osiem tysięcy siedemset osiemdziesiąt sześć złotych 87/100) plus należny podatek VAT.
Składanie Ofert
Pisemne oferty należy składać w terminie do dnia 28 października 2025 r. do godziny 15:00. Oferty należy składać na adres: Kancelaria Notarialna Notariusz Elżbiety Brewka i Notariusz Łukasz Brewka s.c., ul. Kopernika 1/1, 10-510 Olsztyn. Oferty muszą być umieszczone w zapieczętowanych kopertach z wyraźną adnotacją: „Oferta przetargowa Rema”. Notariusz sporządzi protokół wpływu ofert.
Otwarcie Ofert
Otwarcie i rozpatrzenie ofert nastąpi w Kancelarii Notarialnej (pod ww. adresem) w dniu 29 października 2025 r. o godzinie 09:50.
Wymagania Oferty
Oferta, pod rygorem odrzucenia, powinna zawierać:
- Imię i nazwisko lub pełną nazwę (firmę) oferenta wraz z adresem zamieszkania/siedziby.
 - Dokładne wskazanie przedmiotu zakupu (nr pozycji 1, 2, 3 lub 4) oraz proponowaną cenę zakupu (netto), nie niższą niż cena wywoławcza.
 - Oświadczenie o warunkach zakupu, w tym zobowiązanie, że termin zawarcia umowy sprzedaży nie będzie dłuższy niż 4 (cztery) miesiące, licząc od daty przyjęcia oferty przez Syndyka.
 - Potwierdzenia wpłaty wadium.
 
Wadium
Wadium wynosi 10% (dziesięć procent) ceny wywoławczej dla wybranego przedmiotu zakupu. Wadium należy wpłacić przelewem na konto masy upadłości „REMA” SA prowadzone w banku PKO BP SA o numerze: 68 1020 3639 0000 8702 0124 8285.
Zastrzeżenia Syndyka
Syndyk zastrzega sobie prawo do:
- Zarządzenia aukcji (licytacji ustnej) w celu wyłonienia nabywcy spośród oferentów.
 - Zmiany warunków przetargu lub jego unieważnienia w każdym czasie, bez podania przyczyny.
 
Informacje Dodatkowe
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu przetargu oraz jego regulaminu można uzyskać:
- W Biurze Syndyka w Olsztynie, ul. Kopernika 12/3.
 - Telefonicznie pod numerem: 89 527-07-15.